Massa kul, synd med strul

Första helgtentan av två gjord. Imorgon är det dags för den andra mellan 9-15.

Vet inte alls hur det gick. Det känns nu som att det ändå gick rätt bra, vilket brukar vara dåligt för mig själv då jag vid dessa tillfällen brukar ha misslyckats fullständigt! GAH!!



RixFM Festival gästade Umeå igår. Hörde om det på radion igår, men var inte där då jag satt djupt nedgrävd i studier. Hoppas ni som var där hade kul och tyckte det var bra :)



Brännbollsyran är numera inledd och kommer fortgå hela helgen, men kan inte vara med något förrän TIDIGAST imorgon eftermiddag. En kompis från Skellefteå är här med några vänner och vi kanske skulle äta middag ihop imorgon. Får dock se om jag överlever så länge ;p Känner på mig att jag kommer vara rätt väääldigt slut!



USCH för tentor, säger jag bara! Snart loooov dock. Känns myycket fint ;D
Hoppas på en Sthlm-resa så jag ska få tänka på annat ett tag :)
Det verkar som att det kommer att bli av dessutom. Kanske en längre tripp än jag räknat med. YAY!:D

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, jag vill också till Stockholm. Visst är det kul där?



Det känns bra då jag varit ledig en vecka. Hade inte haft något emot att vara ledig lite längre... Men jag får se fram emot mer semester längre fram. Hoppas du får njuta av ledighet snart och slippa alla tentor. Några andra planer för sommaren? Hoppas allt är väl?

2010-05-28 @ 20:11:07
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0