Pics pics pics

TENTAOUTFIT - ohh yeah!
4 tentor, 3 veckor. Och jag trivsamt klädd. Höhö!


For you mommy! We have blossoming.. uhm.. hägg!


Massa hägg :D

 

 


Tre änder på vägen. Att bilar körde de förbi, sket de fullständigt i.
Två hanar och en hona. I parningstider.
Fullt krig och försök till, ehm...
påsättning av honan.


Hanen som vann efter det att han bitit av den andres stjärtfjädrar
och han FLYDDE iväg.
...Stackarn!

 

Sitter och ser ett "vattenprogram" på Kunskapskanalen. Hur kan det vara så sjukt fascinerande med det marina livet egentligen? Jag är typ förälskad i varenda liten varelse. Och stor.
Hajar är mitt livs kärlek!<3

Screw 'em, boys! ;)


Kommentarer
Postat av: VERONICA

sv. Härligt. 17:e augusti var förr min namnsdag. Numera är den flyttad till idag :D Jag fyller 10:e augusti. Fyller 30 i år så känns okej att önska sig en "rejälare" present :D Jodå det gckm bara fint med jobbet. Var å strömpilen med jobbarkompisarna och hjälpte jobbarkompis köpa klänning till sin tjej :D Skönt att du fick sova ordentligt då med andra ord :D Kram

2010-05-30 @ 22:40:44
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0