Skönsång ju!

En timme kvar innan bussen går.
Kommer åka 21:an genom långväga skogsmark.
Hoppas det har börjat grönska lite mer nu. Då är det världens mysigaste åktur! :)

(21 - mellan Skellefteå och Umeå via Burträsk (inlandet) och dess byar)

Funderar på att kanske orka plugga lite innan dess.
Tror inte det är en vidare bra idé att gå ut och vara trevlig med mamma iaf.
Gick ut och sjöng: "Ra Ra Ah-ah-ah Roma Ro-ma-ma Gaga Oh-la-la"... Slutade med att hon tog strypgrepp på lilla mig.. Antar att min skönsång inte uppskattas här. Nehe, men då ska hon väl slippa den då! :pppp

Får väl sjunga på bussen sen då! :D

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter inget vidare med din operation!! Usch. Hade nog blivit ganska skakad jag med. Hoppas du känner dig bättre nu.



Helgen har varit bra även om jag jobbade igår. Jag sov massor i eftermiddag så nu undrar jag om jag kan somna ikväll...



2010-05-09 @ 22:15:57
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0