Spree :D

Hann med lite rea-shopping på Ur&Penn trots allt. Gjorde hela FYRA fynd! Weeh!

 

1. Klocka 198:- Påminner mig om min gammelmormor. Inte säker på varför. Kanske hade hon en liknande med tydliga siffror och låååånga visare?! Men den är ju hur fin som helst med rosmönstret <3

 

2. LP + hörlurar 29:-


3. Rock + gitarr 29:-
På både 2:an och 3:an tänkte jag nog mest på Karaoke Nights. Hoppas på mååånga fler framöver ;-D

4. Handklovar 29:- Såg de i katalogen och tyckte de passade mitt 'kinky jag'. Stillar ett litet begär bara ;)
Sedan var de ju faktiskt riktigt läckra också!!! Eller hur, MAMMA?!?!!?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Njaa vet inte om det men klockan var ju väldigt söt

men dom blir nog bra att ha på sig i stugan eller nåt sånt...... Kram

2010-05-10 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0