Karaoke Pics

Tre dagar sedan sist. 3 dgr 16 h, om man ska tro bloggens inloggningssida. Oh well, så kan det gå. Har varit väldigt intensiva dagar minst sagt. Bloggen har inte riktigt hunnits med, mer än i tankarna.

Torsdagen var Karaoke Night och om jag inte minns fel så skrev jag lite kort om den och utlovade lite pics. Kanske dags för det nu? ;p


Mannen som tyckte att Karaoke Night var en passande idé :)


Ayla - 'la suddiga' ^^


Micke - Oscars kompis som fan gav ALLT på scenen ;D


Upp på scenen för en duett - gissa vart texten finns ;p


Ayla smyger sig in mot manskroppen
- snyggt där ;PP


Nice ;D


Osäker på vem av dem som går in för stöten -- kanske båda?;)


Ayla visar på refräng - "DET HÄR KAN JAG!" ^^


Focus




Ayla tackar för sig under rungande applåder :D

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder och ska fixa en smoothie innan det är dags för skolan.
Later! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0