Är ALLT så ***** svårt?

Fredag:

Jag och en tjej i klassen höll i ett obligatoriskt gruppsamtal med studenter på termin 2, samma utbildning.

Vi bestämde att jag skulle skriva ihop allt skriftligt vi är tvungna att lämna in (närvarorapport för T6 och T2; frågorna jag ställt; utvärdering för T2 samt utvärdering för T6), och att allt hon skulle göra var att skriva ned de tre-fyra frågor hon ställt och läsa igenom materialet.

Lördag:

Sätter mig ned och skriver ihop allt tidigt på morgonen och skickar det till henne.

Söndag:

Runt 15 på eftermiddagen skickar jag en påminnelse till henne och skriver att jag vill ha hennes frågor så att jag kan skriva ut det innan jag drar på skolan.

Måndag:

Fortfarande inget svar.

Jag skrev i stort sett två sidor och hon kan inte ens höra av sig med tre-fyra tilläggsmeningar?
Nu är frågan: Kan jag lämna in det i alla fall, så att åtminstone jag får den här kursdelen klar?
Det är i alla fall det jag tänkt göra. Nu!

Sen får hon tycka att det är hur svinigt som helst.

Jag har trots allt gjort mina delar, medan hon inte höll uppe sin del av avtalet.
Då får hon helt enkelt stå för det.

(Tack och lov att jag skrev ihop och tog hem utvärderingarna. Annars hade jag inte haft något alls att visa upp :/...)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, det är det värsta med grupparbete tycker jag. Det finns dom som inte håller det de lovat. Blä.

2011-02-21 @ 21:18:54
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0