Bra start!

Vaknar man före klockan 5 en söndagmorgon hinner man med en hel del vare sig man vill det eller inte. Förutsatt att man är helt inkapabel till att somna om då, vill säga!

Och DET är jag!

Fixat - eller snarare läst igenom - en massa saker till skolan, skrivit inhandlingslapp och snart är det dags för mig att bege mig iväg till Maxi.
Bara -11 i dag och snöoväder. Mys :)

Har tänkt testa på ett kortare pass på IKSU i dag, bara för att kolla hur jag ligger till febermässigt. Hoppas på positivt resultat!

Dags att dra. Måste få på mig kläder innan jag drar ut, annars blir det vidigt kallt 0:)



Hoppas ni får sova ut denna söndag. Sånt är skönt, har jag hört!

Kommentarer
Postat av: Lena

Usch det låter omänskligt att vakna vid fem en söndag. Men det kan hända. Ingen träning idag. Fast jag kanske kör lite yogainspirerad stretching hemma idag för att mjuka upp dom stela musklerna. Musklerna behöver det med. Hur har det gått med din träning? Kommet iväg?

2011-02-20 @ 11:31:56
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0