En helt ny start.

29 oktober 2010 07:08

19 februari 2011 14:25





Tyder på en grym aktivitet alltså.

Eller?




Grejen är inte den att jag helt övergett bloggvärlden. Eller det har jag ju faktiskt gjort nu under ganska många månader. Saken är dock den att jag överväger att börja om på nytt. I ett helt nytt koncept. På en ny adress och med en annan utgångspunkt.

Har funderat på idén under en längre tid och den börjar bli allt tydligare för mig själv. Tror att det är precis vad jag behöver göra faktiskt. En helt ny start.




Har några saker jag måste avsluta i mitt gamla liv först. Sen hoppas jag komma igång på nytt.
Som en bättre människa. Starkare. Och klokare.

Är fylld av förväntan. Jag tror det här faktiskt kan bli rätt bra!

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt att höra från dig igen! Hoppas du blir mera aktiv vare sig det är i denna blogg eller andra bloggar. Jag hoppas du blir frisk snart igen. Låter inte kul att vara sjuk så länge. Ja, vi får köra varsitt pass faktiskt och sporra varandra. :) ibland hamnar man i stunder där man behöver förändring. Jag är i en sådan period.

2011-02-19 @ 17:14:03
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0