Take it or Leave it

Haha, usch, vad sur och otrevlig jag låter i de senaste inläggen. Det är ju inte så att hon inte förtjänar det, men i alla fall xD

Hon har hittills kränkt både min skrivförmåga, mitt intellekt och min person i stort. Måtte gammkäringen ta och ge sig nu och lämna ungdomen i fred. Bah!

Sorry, det kan benämnas med att: Jag. Är. Less.







I dag blir det i alla fall av med att sätta i gång med uppsatsskrivningen på riktigt och senare i dag blir det även badminton på IKSU med min bokrea-vän. Får se hur febern tacklar det ;p

Dags att sätta lite fart kanske. Vem vet, kanske lyckas få till en någorlunda produktiv dag, ur utbildningsmässig synpunkt likväl. :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Det kanske är hennes sätt att bli delaktig och göra texten till sin trots att hon inte varit med. Men omoget.



Idag blir det vila från träningar. Men igår körde jag Crosstrainer och lite rodd. Imogon blir det styrketräning. Det är nog

Det jag gillar bäst. Men badminton låter kul! Det var länge sedan. Ta det lugnt nu med febern.

2011-02-24 @ 07:21:23
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Lena

Hur går det med träning och annat? Hoppas du är friskare.

2011-02-27 @ 21:06:29
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0