Updating my life!

Vilken morgon alltså!

Sprungit runt på skolan och pratat med lärare, kommit hem och mailat med dem jag inte fått tag på. Ujjj!

Ringde upp kvinnan som ansvarar för mina gamla kontaktpersonsjobb och det låter som att jag kan hoppa på ett nytt jobb relativt snart. Saker och ting börjar kännas smått bättre. Stressigt, visst. Men bättre.

Håhåjaja, ska jag satsa på att försöka hitta ett sommarjobb måste jag väl som börja leta nu, eller helst för typ tre veckor sedan. Shit, jag vet inte vad jag ska göra på den fronten alltså. Kanske en bra start vore att uppdatera mitt CV?

Oh well, hoppas ni har en lugnare dag ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag håller tummarna för att du får ett jobb. För min del blir det jobb och träffa lite vänner bl.a. Och några vändor till gymmet för styrketräning och konditionsträning. Hoppas du blir botad snart!!

2011-02-21 @ 21:24:47
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad pluggade du för något? Det har jag glömt bort.

2011-02-21 @ 21:25:31
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0